AFI Cotroceni, primul MALL din Romania care a lansat o aplicatie de smartphone speciala pentru oferte si promotii

AFI Cotroceni, primul MALL din Romania care a lansat o aplicatie de smartphone speciala pentru oferte si promotii

IT No Comments on AFI Cotroceni, primul MALL din Romania care a lansat o aplicatie de smartphone speciala pentru oferte si promotii

AFI Cotroceni, cel mai mare centru comercial din Romania, a implementat in premiera o metoda prin care toti clientii sai vor fi la curent cu ofertele si promotiile magazinelor sale, cu anumite conditii: sa-si instaleze aplicatia Zoniz si sa aiba un smartphone compatibil.

Aplicatia Zoniz poate fi descarcata direct din App Store sau Google Play si este disponibila pe toate telefoanele cu sistem de operare Android sau iOS care utilizeaza tehnologia Bluetooth Low Energy (BLE).

Pentru ca un utilizator sa poata primi in timp real oferte si informatii relevante atunci cand se afla in AFI Palace Cotroceni, trebuie sa isi descarce aplicatia Zoniz, sa isi activeze modul Bluetooth Low Energy (BLE) si sa permita primirea notificarilor.

Odata ce si-au instalat aplicatia, utilizatorii vor avea posibilitatea sa gestioneze ofertele, sa aleaga brandurile si tipurile de actiuni de care sunt interesati. In felul acesta, ei vor intra in contact doar cu informatiile care sunt relevante pentru ei.

aplicatie mall reduceri

Mai mult decat atat, brandurile isi pot crea propriile campanii promotionale prin intermediul modulului de campaign management al Zoniz, existand sabloane predefinite pentru diferite categorii precum discounturi, vouchere, concursuri, treasure hunt, sondaje, informari samd.

Un alt avantaj oferit de aplicatia Zoniz este faptul ca fiecare campanie poate sa fie urmarita in timp real si imbunatatita pe baza statisticilor inregistrate in sistem.

“Prin intermediul aplicatiei Zoniz, magazinele din AFI Palace Cotroceni isi pot intampina vizitatorii cu mesaje personalizate cand revin in magazin, le pot oferi informatii despre ofertele existente sau pot utiliza o serie de modalitati de interactiune directa cu posesorii de device-uri smartphone. Posibilitatile sunt nelimitate, atat timp cat informatiile sunt relevante pentru utilizatori si invariabil se creaza o experienta unica intre brand si consumator prin intermediul mesajelor personalizate”, a declarat Fridolin Bic, CEO Global e Business Solution (GEBS).

Prin implementarea acestei platforme, AFI Palace Cotroceni este primul centrul comercial din Romania care foloseste tehnologia iBeacons si se alatura retelelor si centrelor comerciale mari din intreaga lume care dezvolta proiecte de acest gen. Printre acestea se numara Walmart, Tesco, Macy’s, Simons, Les Terrasses du Port, Swan Center UK sau Melbourne Mall.

Related Articles

Leave a comment

Cauta

Back to Top